6 oktober 2008

Känd och smal.

Nu har Petra oxå fixat blogg Hihi, måste ha något att göra nu om dagarna då jag bara gå o väntar och väntar på att BEBIS ska komma!!

Idag har varit en skööön dag lr början av den!!
Började med att jag fick vakna upp brevid min Hasse så gott sen lite god frulle mmm O'boy o Yoggi.
Senare på dagen blev det lite städ putsade fönster och donade lite stiligt! Gick ut i det fina vädret för att ta en promenad men aj aj kom inte så långt fick jävligt ont i min rygg!!! Lovar sniglarna gleeed förbi mej så sakta gick det hehe men hem kom jag och då blev det tv och en kopp te.

Nu har jag tittat på Design Simon och Tomas Dom e toppen bra hehe rooliga =)
Nee ryggvärken gåår inte över så ska ta en varm varm dusch och hoppas på att det blir bättre!

4 Dagar kvar till bebis kommer HOPPAS

Inga kommentarer: