10 december 2008

Onsdag.

Wiee idag har jag, Hasse & Emilia varit på babycafe, Emilia sov igenom hela sång stunden hehe... Gjorde jul kort med Emilias fötter som tomte jätte gulligt, hon tyckte väl inte det var så jätte skoj! Men det gjorde jag hihihi.Tog hem gips avgjutningen idag med blev super fint! ville pyssla mer men tiden tog slut huu! Och nästa gång e det jul fest, glömde att anmäla oss Hmmm så ska fixa de i vecka för de vill jag jhu gå på, dansa runt granen, fika o överraskning Hihihii...

A glömma saker händer väldigt ofta nu för tiden vet inte riktigt vad det e med mig! Får inte tända ljus när jag e själv längre för jag glömmer bara att släcka dom! När jag kokar upp vatten så glömmer jag det på spisen, glömde kastrullen en gång när jag var ute på promenad, så när jag kom tillbax så var de inge vatten kvar.Shiiit!!! Glömmer plattorna på Och så hade jag ställt soppåsen på skrivbordet i vardagsrummet!Fan e de med mig???!!!

Jaja nu ska jag göra mig lite kaffe o lägga mig i soffan, borde städa garderoben men neeej !!




Inga kommentarer: