18 december 2008

Tråkigt.

Idag har det inte alls varit så roligt! Dom skulle jhu säga upp massa folk på Hasses jobb o idag fick dom beskedet! Hasse fick gå men det var ganska väntat, han jobbar januari ut o lite i februari tror jag.... Jaja nu ska han börja söka en massa jobb o då kanske det blir flytt också =/ skulle helst vilja stanna var här, för har jhu min familj o vänner här!! Ååå hoppas han kan hitta något jobb här i närheten...men verkar rätt så dött på jobb fronten här omkring...

Emilia och jag har inte gjort så mycket,hon har mest sovit! Ska ut på promenad sen när hon vaknat o sen ska jag bada henne =0) Hasse jobbar bara några timmar till sen e han ledig Ååå ska bli så skönt!

Snart e det julafton! Kommer blir den bästa julen någonsin =0) Får jhu fira den med min alldeles egna lilla familj hehe! Blir nog att vi ha lite julfrukost hemma med öppning av lite julklappar o så... Sen ska vi nog till mamma o äta massa julmat o mer klappar! Jag kan inte vara utan mamma på julen måste bara vara hos henne! Ingen jul utan mamma Anneli!!! Sen juldagen fyller hasse år =) Och då åker vi till hans familj o stannar nog där ett par dagar, för att fira Hasse o hälsa på lite folk o sååå...

Inga kommentarer: