21 januari 2009

Gullegris!!

Nu sover lillan, skönt! Hoppas hon sover heela natten lång! Idag har jag o emilia varit ute på promenad med Ingela och Lucas det var skojsigt, sen blev det kaffe för dom vuxna o flask mat för dom små! Och massa babbel =) Emilia fick sin första smakis idag (potatispure) gick jättebra, hon tyckte det var gott ska testa lite imorgon med =) Hihi hon var så söt!
Sov inte så jätte bra inatt, hade så läskiga drömmar!!! Huuu.... jobbigt när man inte vaknar så drömmen slutar!!
Hasse och emilia ska börja på babyrytmik (sång & dans) hehe gullig han är!! Trodde jag inte.. Tror nog hasse tycker det ska bli jättekul att få vara ensam med emilia o hitta på lite saker, bara dom två utan att mamma lägger sig i hehe.... Och då får jag lite tid för mig själv också, känner att jag verkligen behöver det!!






Inga kommentarer: