9 januari 2009

Hundskit.

Fan vad trött jag e på folk som inte kan plocka upp bajset efter sina hundar!! Jag brukar ut o gå på cykelvägen här utanför o idag när jag gick där fick man fan gå sicksack mellan hundskitarna!
Aaa nog om hundbajs!

Idag e det fredag en as nice dag! Förut var alltid fredagarna o lördagarna o lite andra dagar SUPA SUPA hehe, inte inte nu längre! Nu vill man vara hemma o mysa med familjen!! Så härligt!! Fast ska jhu inte bara vara hemmamamma utan kommer jhu bli att man går ut nån gång o tar ett par bruskies, men inte än!
Varit ute på promenad o solen sken =) Än så länge har jag inte gjort ett piss!! Bara myst med Emilia o inte brytt mig om någe annat!.. Ska snart laga mat, nått med kyckling o koksosmjölkstjosan.. Nee nu ska jag leta upp en film...

Inga kommentarer: