25 januari 2009

Lördis & Söndis

Huu idag ville jag verkligen inte kliva ur sängen, så trött!!! Men var ju tvungen hehe.... Varit igång heeela dag.. Städat o donat dagen lång, så nu e jag helt slut! Men mycket stiligt här hemma, känns skönt! Annars har de inte hänt så mycket mer varit ute på en promenad oxå skönt med frisk luft! Tooog ett jäkla tag innan vi kunde gå ut för alla Emilias mössor var spårlöst borta Hmm??!!! Knasigt bara hittat en mösse.... Jaja kommer la fram...

Igår åkte vi in en sväng till kalmar, gick lite i affärer o tittade, skojsigt sen åkte vi vidare till Burger king o käkade lite.. När vi kom hem var det dax för mig o dona mig=) FEST TIME... En mycket rolig fest, hade såååå trevligt så.. Nästa gång ska jag nog ta mig ett par starkisar!! Lr en flaska vin, de e gott!!

Nehe nu är det sängen för mig! Natti natt!!!

Inga kommentarer: