5 januari 2009

Måndag.

Idag har jag varit duktig! Varit ute på lång promenad med Hans & Emilia, as skönt väder ute lr i solen, sugit i mig massor med sol .... Och så har jag varit ute på en joggning runda nu ikväll, fy fan vad det var jobbigt!! Ska försöka med det varje dag! Hmm lär jhu inte hända! Men Vill Vill... så ska försöka!! Aaa får la se hur det går!!
Snart börjar Hasse jobba igen=/ Fan vad tråkigt!! Skönt å ha han hemma!!
Hasse har skrivit in sej på massa sökajobb sidor lr vad de nu heter... Han har skrivit in sig på nån Dansk sida o Norsk Ghaa ??!! Vill ju helst inte flytta.. Läskigt!! Men kanske kan bli kul.. Aaa vet inte, mycket just nu!!

En sak vet jag!! Att jag måste köpa växter till hemmet!!! Fan har jhu typ bara 5 levande resten döda!!! Vad kass jag e!

Inga kommentarer: