17 januari 2009

Multipung.

Nu e det nog på väg upp =0) Inte alls lika ledsen o nere!
Idag skulle Mli kommit på besök men kände att jag behövde få vara själv o bara vila o bara vara!! Varit o solat idag det var så avslappnande lätt att det kommer hända fler gånger! Synd att man inte kan ligga typ hela dagarna e jhu så skönt...Blir så mycket piggare... Emilia e typ hel tokig =) Ligger o skriker rakt ut sen skratt, skrika, o jaa vet inte vad.. Roligt e det...
Igår var vi i Kalmar typ hela dagen, skulle köpa mig en plattång men sen ångrade jag mej ville inte ha nån.. Öööö?? Så ville jag ha en när jag kom hem så imorgon blir det Kalmar igen =0) Åt kina mat på kvällen som hasse var o köpte Ghaa så gott !!! Älskar... Tittade runt lite på ikea osså ååå massa saker man vill ha wiee, tittat ut en garderob som Emilia ska få, gulligt o hänga upp alla klänningar o kläder på små galgar hihii =0) Så sött... vill jhu göra om i hennes rum typ nalle puh lr princess ghaa vet inte.... Undra vad hon vill ha hehe....

Inga kommentarer: