28 januari 2009

Onsdag.

Oj oj vilken seeg dag =/ Varit super trött heela dagen! Så snart ska jag gå och lägga mig!
Inte gjort så mycket idag, tittat tv o plockat lite som vanligt, och varje gång emilia tagit en powernap har jag osså gjort det, skönt! Imorgon ska hasse och emilia på babylek, lr jag kallar det så..Roligt för dom och jag ska ta SOVMORGON! Vet att det ska finnas pappa lördagar lr nått nere på bvc, fast vet ej om det börjat lr om det finns kvar... ska nog slå en pling, för det vill säkert hasse gå på! Och då kan jag ha mammaledig lördag! Kan det verkligen vara lördag? Verkar mycket konstigt! Jaja.... Ihelgen bär det var till östergötland, fira Hasses mamma, ååå hoppas det blir tårta sugen på de nämligen!

Har frågat Hasse när han tänkt o fria till mig!! Och fick till svar att om vi hade haft kalkon till middag på nyår istället för kyckling, då hade han gjort de =) Hahahaa Hahahaa. Han tyckte det skulle vara lite mer speciellt än så... Sötnosen min! Undra varför jag helt plötsligt e så sugen på detta??!! Knasig man kan vara ibland....

Inga kommentarer: