13 januari 2009

Spruta.

Idag har jag och Emilia varit på föräldrargruppen, jätte roligt... Vi har pratat om barnmat o tittat på film! Skoj o träffa lite andra mammor o bebisar, verkade sötisen med tycka!
Emilia är nu tre månader =) Så det var jhu dax för henne att få sin vaccinations spruta idag... Fy fan säger jag, så hemskt och jag trodde det var en spruta med det var 2!! Hon var så ledsen!! Aldrig hört henne gråta så! Jag ville med gråta kände hur tårarna var påväg men höll dom inne!
Vägde o mätte henne osså nu väger hon 5660 och e 59cm lång stor flicka nu.... När hon föddes så vägde hon 2790 o var 46cm lång så hon har verkligen växt till sig!
O när vi skulle väga o dona så blev jag ner kissad hehe =) Så de kan bli!
Frågade på bvc idag med varför hon e såå gnällig! M sa att det kanske kan vara tänder på G Och jag känner att de e nått i munnen på henne så får la se vad som dyker upp!!

Svängde förbi apoteket på vägen hem köpte rengörings tjosan till finnarna!!! Hoppas det funkar!! Be om ett mirakel!

Nehe kaffe o tidning!!

Inga kommentarer: