28 februari 2009

Lördag.

Blev full som ett ägg spydde i mitt skägg och tappade bort mitt leg!! Aaa igår var jag på fest var skoj, blev ganska dragen hehe, nice!! Tror inte jag gjorde bort mig fast gjorde jag det så vet jhu hela nybro de och då får la jag snart reda på det!!
Idag var det upp tidigt som vanligt huuua!! Fy jag var ganska dålig=/ Men tog lite piller och hinkade i mig vatten o en dusch sen blev jag som en ny människa! Trippade ner till stan för att handla lite frukost och andra saker! Kunde inte låta blir och gå till leksaks affären och där handlades Loopy links =) massa ringar som jag ska sätta på barnvagnen och matstolen Emilia tyckte dom var jätte roliga!!
Ikväll blir Emilia och jag själva. Hasse ska festa till det och gå på Perkele! Skulle osså velat se dom men kommer fler gånger! Får jhu lyssna till sångfåglen Emilia =)

Inga kommentarer: