9 februari 2009

Måndag.

Fy vilken dag det har varit! Förkylningen tar kål på mig, blir helt slut när jag ska göra nått! Men lyckades ta mig ut på en promenix med Emilia hon behöver jhu komma ut!! Men fy vad trött jag var o alla trappor upp blääää!! Blev till att laga mat sen, först gjorde jag potatispure till Sötnosen =) Sen lagade jag mat till mig och Hasse blev fisk, potatis , dillsås o massa rivnamorötter mumsigt! Sååå nu vet ni vad jag ätit idag!!
Emilia fick lite efterättspure idag med the first time =) tyckte hon om... Mamma ringde idag och frågade om hon inte fick vara barnvakt på onsdag då vi ska till Lund, täääääänkte länge och sa att jo klart du kan få vara! Har väl liksom inget att vara orolig över, hon har jhu 6 barn så 1 barn borde jhu vara en lätt match!! Men kommer vara as nervös!! Första gången jag lämnar bort Emilia huu, dom ska vara hos oss så det känns lite bättre!!!
Emilia har varit på bushumör idag, hon vill sitta på knät och så ska man sjunga tipp tapp tipp tapp nån sång som går på Disney channel på morgonen, Kan jhu säga att jag e väääldigt trött på den låten men Emilia blir glad av den så det e bara att köra på!!

Inga kommentarer: