18 februari 2009

Onsdag.

Idag har Emilia o jag varit själva, för hasse har börjat jobba lite smått =) JIPPIE!! Vi har inte gjort så jättemycket lekt massor måste underhålla heela tiden förutom på morgonen då får jag lov o sitta i lugn och ro och dricka mitt morgon kaffe!
Emilia har hittat sina ben nu o fötterna e på g =) Hon ligger på skötbordet o tar tag i dom o får jätte STORA ögon, väldigt intressant o spännande tycker hon! Så nu har hon fått vara nakenfis, lättare o få tag i benen o fötterna då, ser jätteroligt ut! Hoppas hon snart stoppar fötterna i munnen =) Så gulligt!! Vandrade ner till stan när hasse kom hem från jobbet o solade lite så skönt! Just nu ser jag ut som stryk! jävla finnar som inte vill ge med sig! Ska ge rengörningsmakapären lite mer tid annars så ska jag byta igen!!! Och håller på att låta ögonbrynen växa ut, för vill ha dom på någe annat vis men det får jag nog hoppa över för det växer jhu typ inge hår på vissa ställen!! jävla skit.... Nehe nu får jag nog ta o plocka lite och sen gå och sova!!

Inga kommentarer: