24 mars 2009

Tisdag.

Idag har vi varit nere på bvc, Ingela och Lucas följde med så slapp man gå själv!! Vägde o mätte som vanligt så nu väger skrutten nääästan 7200 och 67,5 cm lång! Sen var det jhu läkarkontroll. SPRUTA!!! Emilia började skrika redan innan hon skulle få spruta och skrek ännu mer efter sprutorna =/ Stackaren, nästa gång får det bli Hasse som får gå med henne när det är sprut dax!! Sen gick jag och Ingela hem till mig på lite kaffe o så då va!
Och nu har jag sett till så Hasse fått tummen ur röven o fixa lite bilder på den gamla bilen så han kan sälja den, jävligt dumt att bara låta den stå!!!

Är så sugen på att åka utomlands till nått varmt ställe, men känns lite tidigt att åka iväg med Emilia. Hon skulle nog inte må så jätte bra i värmen! Ååå riktigt sugen e jag!!! Wiee! Aaa får la gå ner och sola imorgon så kanske suget släpper lite lr så blir jag nog bara mer sugen!

Hej då hej. TV TIME

Inga kommentarer: