5 mars 2009

Torsdag.

Idag har jag o Em varit ute på promenad med Ingela & Lucas, jätte skönt att ha lite sällskap när man ska ut.... Efter så gick vi hem till maj o drack lite kaffe och så... Träffade grannen i trappan gjort det massa gånger hehe =) men den här gången tog jag mod till mig och frågade om vi inte skulle ta och dricka kaffe nån dag så ska titta ner till henne nån dag nästa vecka blir skoj!! Städat massor idag har både dammat, dammsugit och torkat av golven!! Brukar inte hinna det men idag gick det super!! Badat Emilia med önskar att vi hade ett badkar!! Sen när hasse kom hem blev det lite mat och en tur till affären o jag tog mig en solning! Såå den här dagen har gått väldigt fort!! Imorgon ska vi nog in till Kalmar en runda.. Hoppas det e fint väder för jag vill gå en tur vid slottet!

ÖNSKELISTA!

Hus
Kombi bil
Hund
Minigris
Badkar
Kamera
O en massa annat =)

Inga kommentarer: