18 april 2009

Lördag.



Igår vatt det en ganska seeeg dag!! Gjorde typ inget inte vad jag minns i allafall. Hasse var iväg på lite fest och jag var hemma, låg och tittade tv och åt glass mmm =) Ganska skönt att vara lite själv ibland fast inte för länge!!
Idag fick jag sovmorgon till halv 9 satan vad skönt!! satt inte alls fel... Sen gick familjen ut på en lång promenad i det fina vädret, tog med oss kaffe så medans Emilia sov så fikade vi och såååå... Vandrade hem och Hasse ville möblera i V-rum!! Så det gjorde vi blev ganska nöjd..vänjer mig kanske snart.. Sen fixade vi med massa kort och lite annat! Möblerade om i Emilias rum med hade velat ha upp hennes sänghimmel men det gick inte =/ Fan osså blev riktigt besviken!! Men en tavla fick vi upp o det blev jag nöjd med..
Nu ska vi snart laga chipslåda och titta på robinson.....

Inga kommentarer: