25 april 2009

Lördag.

Nu har jag fått Emilia att vila lite!! Hon vaknade vid 6 idag och bara sovit en timme på hela dagen kl e ju halv 5 nu!! Tycker att hon borde vila sig lite se om hon kan sova en liten stund! Varit ute och lekt med snuttan och pappi =) Så skönt när det e helg och hasse e hemma! Mamma var uppe förut och lämnade av lillebror han ska sova här inatt... Mamma hade köpt en speldosa till Emilia en sådan som jag tänkt att köpa!! Det var roligt att hon köpt den! Ska snart köpa en klädsel till sittvagnen! Fundera på vad det ska bli för färg?? Rosa lr lila skulle vara skoj men vill jhu kunna använda den till nästa bebis och det kanske blir en pojk! Ikväll blir det film och lite gotte =) Det tycker jag e nice... Jag e jhu bara lite dålig på att hålla mig vaken!! Nehe nu ska jag nog ta och sätta mig på balkongen o ta mig ett glas kall folkis =)

Inga kommentarer: