1 april 2009

Onsdag.

Ååå Vilket underbart väder det har varit idag =) Wiee hoppas det håller i sig! Varit uppe på lite kaffe hos Ingela o Lucas idag och så följde vi med dom på en promenad till bvc... Jag fick skoskav på lilltån.AJ AJ. Emilia blev jätte mammig uppe hos Ingela kunde inte lämna rummet utan att hon började skrika och gråta! Sen när Hasse kom hem åkte vi och hälsade på Linda Plast och barnen det var skojsigt! Så sugen på en liten bebis till =) Dom e jhu så underbara! Jätte fint hus det e jag osså sugen på, ett hus! Ååå Mycket man vill... Blir inget med det dära huset i Söderåkra kändes inte helt rätt!!
Fick tag i doktorn idag så det ska bli operation nån gång i vår =) FAN VAD SKÖNT!! Och så var jag jätte orolig att jag skulle få ligga kvar på sjukhuset länge, men skulle nog bara behöva stanna i två dagar... YES. Och sen sa han att jag behövde bara hoppa på kryckor i max en vecka GUTT... Fast kommer nog bli riktigt jobbigt ändå! men men det gör inget bara jag bli av med det för nu börjar det göra ont!

Nu ska jag nog ta och fixa lite här hemma och sen hoppa i säng!

Inga kommentarer: