29 april 2009

Underbar dag!

Idag firar hasse och jag två år! Tiden går så fort! Är mer kär nu än innan blir bara mer och mer! Känns fortfarande som nykär med pirr i magen och lite sånt =) Madde kom upp och var barnvakt åt Emilia så åkte jag och Hasse in till Kalmar för att få vara lite själva! Åt gott och satt och gottade oss vid hamnen det var härligt! Tog en runda runt Ikea osså och gick och tittade... Det var riktigt skönt att bara få vara vi två själva en liten stund, det behövs ibland. Hemma hade det gått jättebra med Emilia så det kanske få bli fler gånger. Mamma tittade upp en stund idag på morgonen på lite kaffe och med en leksak till Emilia IGEN =)

Jag är jätte konstig i min mun och hals!!! Vet inte vad det kan vara!!!! Torr och känns svullet tjockt hmm??!!

Ne nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen med en bok jag lär väl somna på två röda! Klockan e ju inte ens halv 8!!

Inga kommentarer: