11 maj 2009

Måndag.

Jaha så var det måndag igen! Lååångt kvar till helgen. Emilia e fortfarande snorig och hostig! Jätte slemig hosta har snuttan =/ Fått ligga mellan oss i natt!! Igår så hostade hon så hon kräktes upp sin mat!! Vill inte, snälla bli frisk! Förutom hostan och de är hon pigg och glad =) Idag var vi ute på promenix i det fina vädret nu är det jhu sämre väder fan så tråkigt. Gick upp till Ingela på kaffe efter och jag fick kläder till Emilia =) Sen har det inte hänt så mycket mer jag har inte varit så pigg! Mensvärk!! Fan hade väl den nyss?? Ska jag ha ingen? Måste titta upp när jag hade den sist. När Hasse kom hem gick jag och vilade lite, gick inte så länge för nån i huset spelade as hög musik!! Ghaaa!!!! Hasse tog med sig Emilia till affären då passade jag på att spela HÖG MUSIK!!! Hahahaha.. Emilia hade somnat när dom var iväg och gick och la sig för natten! Sötnosen min=)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra?! Hade tänkt mig en kvälls promenad neråt för att sola lite men nee lite dåligt väder jhu =/

Inga kommentarer: