27 maj 2009

Onsdag.


Har sjukt ont i mitt ben =/ !!! Fattar inte varför det inte kommer en operationstid! Ska ta och ringa till Lund imorgon o fråga vad dom håller på med.. Varit en bra dag, började med en promenad i det blåååsiga vädret... Fixat och donar här hemma, lekt massor med emilia, Får passa henne hela tiden för snabb som attans e hon nu! O så ska hon på o pilla på kontakterna AJABAJA!!! Flyttar tillbax henne och på 2 sek e hon o pilla på samma ställe igen. När Hasse kom hem åkte vi o tittade på ett hus i skoga ett mysigt litet hus =) Tyckte om det jätte mycket EN sak bara, kommer bli fast där ute!! Men då kanske jag får tummen ur röven o fixar körkort??!! Lr inte. Inte hänt än ju! Får ta en lååång funderare! Vill Vill Vill...
Nu ska jag nog lägga mig o läsa en bok som jag lånat av Ingela! Verkar jättebra...

Inga kommentarer: