23 maj 2009

Petra & Emilia ensamma hemma.


Ja idag e Emilia o jag själva, Hasse har åkt iväg till några kompisar i mjölby! Han ska sova borta huua =/ men det ska nog gå bra tror jag! Ska hämta in emilia sen när jag ska lägga mig så får hon sova brevid mig inatt känns bäst så! Emilia har varit hur gullig som helst idag =) Varit ute på en eftermiddags promenix med ingela och Lucas sen tog vi kaffe här och bebisarna lekte! Lucas kröp iväg till bordet och efter var Emilia, hon börjar bli riktigt snabb nu! Dom är så söta när dom leker... Efter att dom gått hem badade jag Emilia sen lekte vi lite sen blev det välling och sen ville hon sova =/ tänkte ju att hon kunde vara vaken lite längre och hålla mig sällskap! Nehe nu ska jag göra iordning grönsaker och dip som jag kan smaska på till robinson en dusch får det nog bli med!

Inga kommentarer: