29 maj 2009

Underbara fredag.


Äntligen är den efter längtade fredagen här! Idag var det som vanligt upp tidigt leka leka med emilia och hälla i sig massa kaffe! Promenix med bebisarna o kaffe på de! Sen sov emilia eftermiddag och jag med i nästan två timmar!!! Gud så underbart det var Wohoo.. Hasse kom hem från jobbe och tog över Emilia så jag fick lugnt och pusta ut lite.. Väldans håll igång här hemma ska jag tala om!!

Igår när jag var på Bvc ställde Marita som vanligt lite frågor om hur allt går och så. Hon frågade om emilia fortfarande sov hela nätterna O sa då att ibland vaknar hon jhu och då ger jag henne mat och så somnar hon om igen! Men marita sa då att jag inte skulle ge hennemat om hon vaknade på natten!!?? För då kunde hon komma in i det att hon ska vakna på natten för att äta!! Och det vill jag jhu inte. Vill jhu att hon ska sova igenom natten som hon gjort innan men nu har väl jag vant henne vid det =/ se vad jag kan göra kommer nog bli svårt! Ibland när hon vaknar så brukar jag bara ge henne lite vatten och det brukar gå bra! Hmmm Aaa se hur det går i natt da!

Nu ska jag slänga mig framför tven och slappa och kanske se nån film och äta lite gott!

Inga kommentarer: