12 juni 2009

Fredag.

Igår var jag iväg på lite singstar och guitar hero, jätteskoj men jag söög verkligen! Blev lite folköl med mmm så gott det var =) Blev jättesugen på att köpa en spelkonsol!! Så nu ska vi spara ihop till ett men vet inte vilken det ska bli, Hasse vill ha ps3 det tycker jag e för dyrt men det e väl bra och så, jag fattar inte så mycket av sånt dära, tycker bara det e skoj att spela så mig kvittar det var det e för nått!

Idag har det varit full fart hela dagen! Gick upp vid 8 för då vaknade snuttan, sen upp en snabbis till ingela... Efter det åkte vi och storhandlade, Emilia bajsade under shoppingturen så fick leta upp en toa, när jag väl hittade en toa hade jag ingen 5 krona och så såg jag att jag hade fått med mig ett paket maizena!! Oops... Gjorde två rätter barnmat när vi kom hem, Emilia tyckte mammas mat var god! Sen grillade vi och så nu har hasse gått iväg för att spela med Tobbe, Emilia sover och jag ligger vid datorn! Ska la snart ta och frysa in barnmaten, om den vill svala nån gång!! Sen ska jag nog ta en städ runda Lr inte..

Baby Shepards Pie

Spagetti med köttfärssås

Inga kommentarer: