3 juni 2009

Onsdag.

Ensam hemma =) Så skönt ska jag ta och tala om! Har städat nu när jag blev själv för det kan jag inte göra längre eftersom Emilia e överallt, måste springa runt och titta henne hela tiden! Går att städa lite när hon sitter i gåstolen men den e jhu inte så roligt så länge... Dammsuga skulle jag vilja göra varje dag!!!! för hon hittar jhu ALLT smått och ska stoppa de i munnen. Dåligt väder har det varit idag med =/ Men hann gå en runda på morgonen då det var lite uppehåll men det blev inge kaffe ute, för kallt för de så tog en kopp uppe hos ingela!

Ååå Nu sitter jag bara och väntar på att Hasse och Emilia ska komma från kalmar dom är inne och hämta en mutterdoning som fattades till träningsmaskinen så ikväll då jävla ska det tränas! Blev inget ikea idag, Orkade verkligen inte så nu har Hasse satt ditt ett skohorn och nått köksredskap på kökslådorna så hon iaf inte öppna dom!

Inga kommentarer: