18 juli 2009

3dje gången gillt.

Just nu är jag så jävla trött på datorer men ändån ligger jag här med en jaja... Köpte jhu en dator för ett tag sen som var paj! Åkte in och bytte fick en ny den var oxå paj!!! Så Hans åkte in idag för att lämna tillbaks den!! Han fick pengarna tillbax så det var jhu inga problem men sen så hittade han ingen annan han ville ha så då funderade han på att köpa en tv till sovrummet!!! Men han ville inte bestämma utan mig så vi åkte in tillsammans och väl där inne så ville jag inte han nån tv tycker man kan vara utan det i sovrummet, där ska ju lixom andra saker hända! och så ville vi jhu egentligen ha en ny datorjävel!!! Vi e lite knas ibland. Vi tog den datorn igen som vi vatt inne och bytt två gånger innan tänkte, 3dje gången gillt!!! Tror ni datorn e ok när vi kommer hem????!!! NEJ cdenheten funkar inte Ååååå.. Så imorgon ska vi in med den igen och nu vett i fan vad vi ska ha för dator. Tyckte dom andra datorena var för dyra låg på typ 9000 och uppåt!! Dator heeela dagen lååång....

1 kommentar:

Jennie sa...

det finns ett ställe i Ronneby som säljer datorer , både begagnade & nya . Andagain AB heter det , min dator är inhandlad där , och jag ör supernöjd med den , Jag valde en begagnad och gav därför inte mer än 2500 :-

kika in , tror de har en hemsida också , andagain.se