8 juli 2009

Onsdag.

Fasiken vilket dåligt väder vi fått! Riktigt tråkigt tycker jag... Ingela jag och bebisarna var uppe hos Tessan imorse på lite kaffe, alltid trevligt mindre trevligt var det när vi skulle gå hem då det åskade och regnet öste ner!! När vi kom hem slängde jag ihop lite mat och la Emilia... Sen åkte vi iväg och tittade hus! Vill ha Vill ha.. Vi ska sova på saken...Blir det inget ska jag nog lägga ner detta med hus för ett tag framöver. Lätt DA!! ne...

I går tog vi en runda in till ikea... Fan nästa gång måste jag ha lista med mig för glömmer vad jag ska köpa när jag kommer in... Men köpte iaf en del till tvbänken =) Så nu e det en hylla kvar och två dörrar så e den komplett!! På kvällen vandrade jag bort till Ericas nya lya!! Sofie var oxå där, drack lite öl och spelade fia med knuff.... Mycket mycket trevligt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej, hörde att ni skulle kolla på det i örsjö? vi har gjort det

Petra sa...

Ja det stämmer, jätte mysigt hus jhu! Tyckte ni inte om huset lr? Jag tyckte han som hade huset var lite skumis....