22 juli 2009

Onsdag.


Just nu har jag så jävla jävla ont i mitt ben =/ Gör ont när jag går och nu värker det som tusan när jag sitter ner och försöker vila det!! När jag ringde om operations tid frågade hon om jag hade ont och om det växt! Jag sa att ont gör det men kan stå ut med smärtan men nu kan jag fan snart inte det längre och Växt som fan tror nog att knölen i benet e lika stor som en handboll!!!! Lr inte riktigt men snart så. Snälla gode gud gör så det kommer en operationstid i posten imorgon!!!! Annars har dagen varit toppen, var ute med dom små på morgonen då det var så härligt väder sen vandrade vi ner till stan och shoppade lite. Syster tittade upp och har varit här tills nu, skönt med lite sällskap. Å Tant Erica har jhu med varit här =) Tryckte i henne lite blåbärskaka som jag bakat idag sen vandrade vi bort till gula tältet lr vad det heter här uppe i kungshall, dom hade ponnyridning, grillade korv och andra aktiviteter. Emilia red på två hästar =) Underbara unge!

Inga kommentarer: