29 juli 2009

Onsdag.

Nyss lagt Emilia hon var super trött och varit hela dagen sovit massa powernaps! Hon har febern den lille stackaren =/ 39,5 hade hon nu när jag la henne! Vet inte om jag ska plocka in henne sen till min säng när jag ska gå och lägga mig, tycker det är lite otäckt! Känns tryggare att ha henne i våran säng. Madde har varit här uppe idag, vi har tittat på Runs house nästan hela dagen =) Jag har rensat lite mellan pauserna! Madde fick med sig massor med prydnadsaker, ljuslyktor mm mm... Slängt en massa har jag med gjort! Nu e det bara 4 garderober kvar att rensa tror jag PLUS det förbannade förrådet! Huua. Hasse har jobbat hela dagen lång var , hemma en snabbis vid 4 åkte vid halv 5 ingen =/ Inte hemma än men hoppas han kommer snart tycker jag för e gos och puss sugen till tusen!!

Inga kommentarer: