19 juli 2009

Städ och fixardag.

Regn regn å regn =/ Suger verkligen när det är dåligt väder!! Så idag fick det bli städ o fixar dag. Satt upp nya gardiner i köket, borrat hål i den nya bokhyllan =S Var tvungen för sladdarna, tycker inte om när man ser massa sladdar överallt. Hans och Emilia åkte in till Kalmar för att byta dator IGEN! Han frågade om han kunde få bensinersättning lr nått för att fått köra in 4 gånger! kostar jhu faktiskt lite och köra fram och tillbaka, det fick han men sen frågade han om han kunde ta den datorn som kostade lite mer och som då kanske skulle vara riktigt och funka! mer och sen kvitta det =) Det gick! Så nu har inte inte längre samma sort som innan så nu hoppas jag att denna dator ska funka! Jag tyckte dock inte att den var så snygg! Jag ville ha en svart och tunn bärbar dator men men den funkar iaf! Ett plus för datorn tycker jhu jag då va, att den inte var så stor... Den e säkert jättebra men jag förstår mig inte på datorer vad som e bra/dåligt jag vill bara att den ska vara snygg hehe.... Nu har Hasse gjort ägg mackor så Hej då hej!!

Inga kommentarer: