29 augusti 2009

Lördag.

Så nu sover snuttan och snart är det dax för filmtime =) Varit en väldigt lugn dag! Åkte en tur ut till mamma på kaffe och kaka! Tog med mig mattan så jag kunde piska den ren från allt damm!! Men hade ingen mattpiska eftersom dom var slut på öb när jag skulle in och handla! Men massa annat roligt hade dom som åkte ner i korgen! Ha... Fick ta en krycka hemma hos mamma och piska den, gick bra det me hehe..

Hasse bara måste ner och köpa choklad till mig sen! Fick mens idag och då måste jag ha choklad! Få ett väldans sug på choklad.

Å Hasse berättade för mig igår att Mia och Klara ska gör 4 stycken bonus program =) Men dom skulle inte visas på tv utan på webben. Måste jag bara se! Dom är jhu så ROLIGA!

Ett film klipp på häliga Tabita från Mia och klara!

Inga kommentarer: