23 augusti 2009

Söndag.

Ååå vilken rolig dag det vatt igår! Först åkte vi in till Kalmar och shoppade lite nya kläder och smink. Tog en runda förbi ikea och köpte hyllan! Så nu e den snart snart färdig (tvbänkshyllstjosan) Tog lite kaffe hos mamma på tillbaka vägen och fixade barnvakt så Hasse kunde följa med ut. När vi kom hem lagade vi mat och styrde, sen blev klockan tok för mycket så dax att hoppa in i duschen och göra sig iordning för PARTY! Började lite smått med att dricka hos Emelie sen tog vi tåget in till Kalmar! Sen efter lite vandring kom vi äntligen fram till Inflyttningsfesten hos Ida & Daniel. Var verkligen superskoj. Blev utgång lite senare, planen var jhu att gå in på Harrys men Erica och jag ångrade oss i sista sek och gick till Km istället och sen blev det Mollys! Där en pöjk spall ut min nästan fulla öl!!! Faaast gjorde inget var inte sugen längre men en cola ville jag allt ha istället så det fixade han så snällt! Sen orkade jag inte med mer fest så Hans och jag gick till fyrkanten lr vad det nu heter och åt. I kön bakom oss var det en JÄVLIGT jobbig pojkjävel han flåsade, putade och skulle diskutera massa jävla skit!! Kvart över 2 åkte vi bussen hem småsov typ hela vägen hem och när vi kom fram till Nybro ramlade en stor karl ihop utanför bussen =S Lite läskigt! Hans och jag var lite lata och orkade inte gå hem så vi beställde en taxi hem. GÖTT.

Idag har det varit en lugn dag. Var inte bakis idag??!! Mycket konstigt med tanke på hur mycket jag drack men trött har jag varit så in i bomben! Hasse däremot vatt jävligt dålig och är nog fortfarade. Ha. Nä nu blir det film på soffan...

Inga kommentarer: