28 september 2009

Måndag.

I morse åkte vi in till Kalmar för att jag skulle plocka bort stygnen. Vill inte göra det här i nybro på vårdcentralen för jag tycker dom är as kassa här! Suger verkligen.
Trodde att det skulle göra ondare att plocka bort häftklamrana är vanliga stygn men det gjorde det inte! Gött. Vi räknade dom och det var 30 stycken!!! Och såret hade läkt jättefint men fick inte bada än. Fast hade jag kunnat räkna ut själv men var bara tvungen att fråga, e jhu så sugen =)
Tog en runda förbi mamma för att hämta upp nycklarna till lägenheten och min mobil, som jag glömde där igår!! Mammi hade köpt en princess lampa till Emilia, gullig hon är =)

När vi kom hem gick vi upp till Ingela och Lucas, drack lite kaffe och pratade och så.. Sen gick vi hem och plockade lite..
Emilia somnade och jag la mig med en stund för jag mådde super illa!! Gjorde jag idag på morgonen med, fick akut springa till toan och spy???!! (inte gravid)

Nä nu ska vi se om vi får ihop sängen....

Inga kommentarer: