19 september 2009

Saker som jag vill göra och köpa.

Det är så mycket som jag skulle vilja fixa och dona med, köpa och sådär. Och kan inte komma ihåg allt i huvudet så därför skriver jag det i bloggen! Så jag kan titta tillbaka sen! Kanske inget roligt att läsa för er. Men det e bara att hoppa över! Ni kanske inte förstår men jag gör =) he.


Söt ram till Emilias rum!




*Vill göra en hel vägg med bara massa foton!
*Kanske en läs/mys hörna med schäslong stor blomma och en litet bord!
*Fixa Emilias rum! Vitt, grått, rosa lr lila! Med väggord, bokstäver och siffror. Köpa runda förvaringsburkar med prickar på! Två vita hyllor! Expedit bokhylla (vit)?
*Hallen tavlor och ett väggord! spotar.
*Sovrum en spegel ovanför sängen lr sminkbordet!! Lr lackhylla översängen lr väggord! Stor stor bild på gravid magen & Emilia. Små små små lamor i taket (stjärnor)
* Köket??? Fan glömt... Något med recept böcker iaf.... och stor klocka!
* Kanske ny soffklädsel?? Grå, svart lr brun!

Blivit helt inne på väggord! Vill ha.

Inga kommentarer: