3 september 2009

Torsdag.

Yes äntligen är det snart helg! Vad jag längtar. Ska bli skönt att ha hasse hemma lite, just nu e det så mycket jobb så ser inte så mycket av honom! Idag åkte han innan 7 och kom typ hem 6 =/ Och Emilia gick och la sig la över 6 så det var inte mycket dom två sågs!
Emilia blir så glad när pappa kommer innanför dörren, hon kryper jättefort till dörren när hon hör honom komma in och så skriker hon och vifta med armarna =) Börjar nästan gråta när jag ser de =) Så härligt.

Dagen har i alla fall gått fort! Var ute på en promenad på morgonen innan regnet kom!! För fy tusan vad det har blåst och regnat idag huuuanna mig! På morgonen var Emilia jättetjurig och inte alls på humör! Lucas var likadan hehe ingen var på lekhumör! Sen gick Emilia och la sig och efter vilan var hon på toppen humör så vi gick upp till Ingela så dom fick leka lite till! Dammsugit och torkat golven har jag gjort=/ Ett måste att göra varje dag typ, iaf dammsuga! Fast det gör jag inte men borde!!!

Inga kommentarer: