11 oktober 2009

Lördags.

klätter apan!!
Påväg ut =)

Ja i lördags var det full rulle!! Plockade här hemma, lättare när Hasse är hemma! Åkte och köpte mössa och vantar till Emilia, jättegulliga i spöket laban! Tittade vinterskor till snuttan! Hittade inga! Sen åkte vi vidare till paddan och fikade lite!

Och sen bar det iväg till Kalmar!

Åkte till skokällan där! Dom hade utförsäljning, alla skor 100kr! Det var helt urplockat! Men lyckades slita åt mig två par vinerskor till Emilia! Ett par bamse som kostat 400kr. Fynd! Och ett par till ännu billigare, 50 kr! Men kunde hon ha dom? Ne. Och man fick inte byta rea varor! Klantigt av mig att inte testa! Men trodde storlek 20 skulle passa eftersom vi testade ett par i storlek 20 i Nybro. Och sen ville bara ut i från affären, för alla var helt galna!


Åkte till citygross och handlade till Emilias kalas! Och dom sista presenterna! Sen åkte vi fort hem, vi hade tvätttid. pust och stön! Fortsatte att städa när jag kom hem... Lagade mat, Kina mat =) mumsigt! Sen var jag helt slut och somnade ifrån filmen, kanske såg 10 min!



Inga kommentarer: