18 oktober 2009

Söndag!

Oj vilken sovmorgon jag fick idag =) Hasse åkte iväg tidigt, 6 tror jag klockan var.. Jag vaknade efter 9 och var pigg! Tänkte är Hasse hemma och tagit upp henne? Men nej han var inte hemma. Emilia satt snällt i sin säng och lekte=)Undra hur länge hon varit vaken??!!
Sen kom iaf Hasse och Paddan hem!! Vi åt lite frukost och sen drog vi in till Kalmar, utan bebis! Tycker jag kan vara jätte skönt ibland att bara få vara jag och Hasse =)

Vi åkte först till ikea. Där vi handlade saker till Hasse rum! Skrivbord och vad allt hör till och massa annat plock! Tog en runda inne på city gross. Sen åkte vi in till stan och handlade oss lite nya kläder! Innan vi åkte hem så åkte vi förbi ett drop in där man kan sola! Vi blev så suga så vi parkerade bilen och tog en snabb solning! I det solarium som jag solade i kunde man trycka på en knapp så kom det något luka gott! och på den andra knappen kunde man få en liten kalldusch =)

Och nu är skrivbordet ihoppsatt och Hasse håller på att piffa! Och jag ska snart hoppa i ett bad!

Inga kommentarer: