23 november 2009

Måndag Å Glad!

Igår satt Hasse och jag och tittade lite köksbord, vi hittade ett som föll oss i smak!
Hasse skulle köpa det idag efter jobbet men så ringde ha och sa att det inte fanns tid till det =/
MEN när han kom hem hade han varit och köpt det!!!!
Vilken buse han är =)
Ååå jag blev så glad!
Inte gjort så super mycket idag!
Varit en runda uppe hos Ingela & Lucas.
Var ett tag sen dom lekte så det var fullt ös på dom =)
HÄRLIGT.
Börjat julpynta lite smått =)
Försökt att städa lite MEN omöjligt.
Nu blir det tv sen sängen!

2 kommentarer:

Emelie sa...

åhhh!!! ett köksbord!! =D hehe
det tycker jag var ett VÄÄLDIGT bra köp =D

Lilla a sa...

Sådana överraskningar kan man inte få nog av. Man blir så härligt glad när sånt händer.

Om du har tid så får du gärna säga om du tycker att jag skall ändra på något i mitt sista inlägg. Jag fick i uppdrag av en annan bloggerska Marielle att skriva 10 saker om mig själv. Jag är lite osäker på om det är något som jag skall ta bort, lägga till eller helt enkelt göra annorlunda.

Hoppas du får en mysig kväll runt det nya köksbordet.

/Lilla a