26 december 2009

JULAFTON


Vi har haft en riktigt bra julafton!
Mamma var här och mina syskon!
Så himla mysigt!
Vi började dagen med att minstingen Emilia fick öppna ett paket =)
Eller 2 som sen blev 3! Hehe.
Vi åt lite frukost sen blev det softa lite i soffan innan det var dax att styra med all mat.
Mamma kom straxt efter 2 och då käkade vi!Gott gott men man blir jhu typ mätt efter första tuggan!
Tittade lite på Kalle anka! Ett måste tycker jag!
Emilia vägrade vila på dagen så när klockan blev efter 4 däckade hon i min famn *mysigt*
När Emilia sovit klart KOM TOMTEN =)
Först trodde jag Emilia skulle börja gråta men gjorde hon inte.
Hon stod där och tittade och TITTADE, men lite läskigt tyckte hon allt att det var att gå fram till tomten och hämta sina klappar!
Emilia fick massor med klappar.
En spis, kastruller,köksredskap, grönsaker till matlagningen =)
En krypdocka, lego, 3 stycken andra söta dockor, massa filmer, badleksaker, kläder, astrid lindgren sagor på cd, bil, barbapappakudde,mjukis kisse, saccosäck, Brio turtle, piano/xylofon och en massa mer saker som jag inte orkar rabbla upp!
Jag fick ett halsband, örhänge, smyckesträd, rengöringsprodukter till ansiktet, lotter (ingen vinst:/) Tvålar som luktade underbart gott, stekgryta och en mobiltelefon!
Efter paketutdelningen var alla trötta och slöa så mamma och syskon åkte hem och vi plockade iordning och gick och la oss och tittade film!


Inga kommentarer: