31 januari 2010

Helgen.

I Fredags var det fest!
Vill ha mer fest!! Hoppas det inte dröjer för länge innan nästa fest blir.
Festen var hemma hos Emelie, det var hon och Natta som hade ordnat en 50 års fest! Och det var verkligen superkul! =)
Sen bar det av till Chili, det var oxå trevligt!
Sen tyckte jag det räckte för mig så jag traskade hem! Svin kallt ...
Tog mig två glas oboy sen somnade jag!
Vaknade upp vid 7! Och tänkte jag kommer aldrig komma ur sängen!!
Var riktigt dåligt!
Men när jag vaknade nästa gång vid 11 då mådde jag prima!

På eftermiddagen åkte Hasse till Mjölby och Madde kom!
Skönt med lite sällskap och att slippa sova själv!!
Vi gjorde tacos, mumsigt!
Sen slappade vi typ hela dagen lång.
När vi Emilia hade lagt sig så pysslade vi ihop lite smycken =)
Och tittade på robinson finalen!
Sen orkade jag inte vara uppe mer och somnade på typ två sekunder när jag la huvudet på kudden!
Söndag!
Hasse har inte kommit hem än =/
Han lär väl komma hem ikväll nån gång!
Madde har åkte hem nu och Emilia ligger och sover.
Erica har varit här på besök och lekt massor med Emilia OCH mig =), hehe...
Nehe nu ska jag stäääda...

Inga kommentarer: