30 mars 2010

Är inte väder helt fantastiskt underbart??!!!
Jag blir så mycket piggare och gladare när solen är framme =)  Love..
Idag har vi varit på babycafet och busat!

Hade tvätt tid idag vid 12, Hade fixat med tvätten och var redo att gå ner!
När jag skulle låsa upp dörren så var lägenhets nycklen borta??!!
Hmm, hade jhu nycklen för två sekunder sen och nu fanns den inte på nyckelknippan?
Jag trodde jag blivit helt knäpp!!!
Hade jag tagit av nycklen och lagt den någonstans ?? Men varför skulle jag göra det??
Efter mycket letande hittade jag den i tvättkorgen!! Den hade tydligen ramlat av nyckelknippan!!??
Mycket, mycket lustigt!

Hade planerat att denna dagen skulle det stor städas på!
Men det funkar inte när det är så härligt väder ute, Emilia sover nu så ska ta en snabbstäd och sen gå ut när hon vaknat...

Inga kommentarer: