1 februari 2011

Tisdag.

Emilia är på dagis och jag har aptråkigt!! 
Vet att jag skulle behöva städa och plocka här hemma, men har verkligen ingen lust! Som vanligt!
Diskmaskinen vill inte starta och jag bara vägra diska det för hand!!! Så Hoppas verkligen den går igång snart!!

Igår shoppade vi leksaker till Emilia  =)
Sa till Hasse efter julklappshandlen, att vi absolut inte skulle köpa några leksaker till Emilia, då hon fick så jävla mycket julkapp, och att hon redan har så mycket sen innan. Hon får snart inte plats i sitt egna rum!!! 
Men vem kan mostå 70% på leksaker =) 
Inte jag och inte Hasse heller!! 
Hehe..
Förra veckan var Hasse nere och köpte en docksäng, flöjt och några bilar! 
Igår var han nere och köpte en hugo hund och en upsy daisy docka!! Hatar drömmarnas trädgård!! 
Sen blev ju jag sugen på att shoppa så jag åkte med ner och handlade!! 
Fanns ju inte super mycket saker kvar... Men..
Köpte ett jätte sött slott =) Ur gulligt och Emilia älskade de, kostat 700 kr och nu knappt inget =) ... Ett rosa gölligt flygplan och massa fisher price figurer till hennes bondgård.. och bilar...
Nu är det verkligen KÖP STOPP på leksaker.. 
Ska rensa lite bland hennes leksaker nu tänkte jag.. 

Inga kommentarer: