17 april 2011

Söndag.

Jaahopp då var helgen slut!! Varit strålande väder idag =) 
Så vi har varit ute hela dagen och lekt och busat! Emilia är SUPERsnorig och hostig så hon får vara hemma från dagis imon!! Och jag får vara hemma från jobbet =/ Ucha tycker inte om det!!! Hon brukar aldrig vara sjuk ju och nu när det kommit in massa extra jobb och jag skulle få jobba mer så blir hon sjuk, det är så typiskt!! 

Bebisarna bökar och stökar inne i magen för fullt, det är så mysigt =) 
Vad jag längtar!! 
Tror att jag har sammandragningar??!! Magen blir sten hård, obehagligt är de men gör inte ont.  Men lite ska man väl kanske ha, det ska la förbereda sig.. Och  ibland trycker det på och känns som allt åker längre ner!! 
Men det är säkert ingen fara! 

Nehe nu ska jag hoppa i ett varmt och skönt bad, tända ljus och läsa en tidning! 
Sen titta på en film! 

Inga kommentarer: