24 april 2011

Söndag.

Vad jag älskar vädret som är just nu!! Njuter..

Varit ute hos Madde och hälsat på! Emilia blir alltid lika glad när hon får åka dit. Vi pratade om att Emilia skulle får sova över någon dag, glad hon blev då!! Det är verkligen inte ofta vi har barnvakt till Emilia eller att hon sover borta, tror det blir andra eller 3dje gången som hon sover borta.. Känns inte som att barnvakt behövs så ofta här, nästan allt vi hittar på kan ju Emilia vara med på... Fast ibland kan det ju vara lite skönt att få vara lite själva =)  Så tänkte att de kanske skulle vara dax nu.. Tror bara hon tycker de är roligt. =) 

Städat av lite här hemma, förstår inte att det alltid ska se så stökigt ut för!! Tycker jag plockar och plockar hela tiden! Vi försökte skruva ner värmen på elementet i vardagsrummet, det funkar inte!! 
Emilia försökte med, lääänge till sist blev hon arg och gav upp och gick runt och sa, helvete helvete helvete!!! 
Humöret har hon fått efter mig!!!

Nehe nu ska ta mig en dusch tror jag och sen fixa popcorn och titta film! 

Inga kommentarer: