9 juli 2011

Lördag.

Emilia har somnat! Äntligen lite egen tid med Hasse =) 
Han är nu nere och köper jordnötsringar sen ska vi titta True blood! 

Det är bra med tvillingarna, dom äter sover och bajsar =) 
Nathalie fick äntligen bada idag, inte badat sen hon föddes och det är ju en månad sen! 
Hon tyckte det var skönt.. 

Imorgon är jag hemma med Emilia, ska bli så roligt =) Längtar sååå efter varje söndag då jag får umgås med 
Emilia en hel dag =) UNDERBART!! 
Snart kommer det ju bli så att jag måste vara där dygnet runt, då dom börjar bli mer och mer snuttiga och jag kan ta hand om dom mer själv nu! Ska ju självklart bli helt fantastiskt men fan vad jag kommer sakna dom här hemma =/ 
Vill bara ha hem mina bebisar och slippa ligga på sjukhuset!!! 
Men jag vet ju att det är långt kvar tills vi alla få vara tillsammans!! 

1 kommentar:

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Så små! Vilken vecka föddes dom i?