12 augusti 2011

Fredag.

Fy Farao vad jag är trött! Vill sovaaa, känns som jag skulle kunna sova flera dygn.
Varit nere på Bvc och vägt dom små, dom hade gått upp jättebra, Snart 3 kilos klumpar, haha.. :)
Nästa vecka ska vi in till Kalmar för vaccination och ögon kontroll. Prematurbarn får en extra vaccination!! Ucha för sprutor, tycker dom blivit nog stuckna! Vägde mig själv på Bvc, och ett par kilo lättare hade jag blivit! Härligt!
Måste in till Kalmar och köpa Emilia en höstjacka och nya skor , känns ju som hösten är på ingång snart :( Blir nog bara jag och Emilia som åker in, då jag inte vill ta med mig dom små, är så rädd att dom ska bli förkylda eller något annat!

Nehe nu ska jag ta och städa upp lite här hemma, sen blir det tvätt ikväll och någon bra film att däcka till ;)


Inga kommentarer: