19 september 2011

Måndag!

Jag är trött!! Jävligt trött.... 
Hasse har varit iväg och jobbar så det har bara varit jag och tjejerna hemma! Varit väldigt lugnt! Vi har varit ute på promenad! Emilia cyklade, ner i ett dike =/ Men det gick bra!! 
Sen lekte vi ute på gården med dom andra barnen!

Emilia blev jätteglad när hon kom hem i söndags och fick se dom nya sakerna hon fått =) 
Jag blev inte lika glad när jag fick höra vad hon sagt om mig!! Hon skulle kasta mig i sopptunnan  och trampa på mig??!! Sen skulle hon vara arg när hon kom hem. OCH det var hon också!!!
Barn, var får dom allt ifrån.. 
Imorgon ska Hasse åka och köpa en till spjälsäng och två bärselar!!
Behövs!! Hon vill helst vara uppe hela tiden. 
Och det ser ut som att det snart blir en tur till ullared =) 

Nehe nu ska jag äta något och sen slänga mig på soffan och gosa bebis =) 
Och just de! såg en rolig film igår, Hall pass! Se den.. 

Inga kommentarer: