20 oktober 2011

PUST!

Vissa dagar vill jag bara gömma mig under täcket och inte komma ut mer!!!
Idag har det varit en sån dag!!
Bebisarna har haft en gnäll och skrik dag =/ och kräkts och bajsat som aldrig förr! Och värre blir det när det är två utav dom !! 
Tycker så synd om Emilia!! 
Jag har gått omkring med bebisarna och försökt få dom på bra humör och Emilia har legat på soffan och sagt till bebisarna att vara tysta!!! 
Och så vill hon leka och göra de och göra de, och varje gång måste jag säga, Emilia vänta lite!! Mamma måste bara torka kräks, ta bajsblöja, ge mat osv!!
I Helgen får Hans ta tvillingarna så ska Emilia och jag hitta på något skoj ihop!
Hans kom hem sent, åkte vid 7 imorse och kom hem typ 6!!!
Fy farao vilken dag!!! Hoppas att morgondagen blir bättre! 

Och nu när dom varit i gång hela dagen så hoppas jag verkligen att natten blir lugn. 
HOPPAS!!






Just nu är det i alla fall tyst =) 

Inga kommentarer: