25 november 2008

Bvc-besök.

Idag har familjen varit på bvc och träffat barnläkaren, vägde o mätte henne o nu väger hon 4090 och är 53,5 cm lång, när hon föddes så vägde hon 2790 o var 46 cm lång så det går fort!! Barnläkaren lyssnade på hjärtat o gjorde lite olika saker o allt var okej! Skönt att höra...
Vägde mig oxå, snart gått ner alla graviditetskilo bara 2kg kvar jippie!! Tror jag gick upp sammanlagt 17 kilo om jag nu minns rätt måste titta det sen...Fast tar nog lång tid innan man bli känd och smal!! Tänkte öka lite i vikt ikväll för det blir pippade popcorn o cola till Desperate Housewives nice =)
Var ute på en lååång promenad nu ikväll det var skönt, liiite kallt bara ska skaffa mig en mössa!!

Å behövde ej gå till bvc idag , För när jag var på väg ner så kom Hasse i bilen hihihi =)

Fy tusan börjat bli så jävla röksugen om dagarna!! JOBBIGT.... Undra om jag ska kanske lukta lite bara Hmm, skulle vara gott.... Fast nee ska försöka!! Ghaaaa

Nehe hej då! Ska titta på unga mödrar nu! Dom röker

Inga kommentarer: