24 november 2008

Klippning

Idag har jag varit o klippt mig, blev jätte nöjd!!
Första gången som jag var ifrån Emilia huu det var jobbigt!! Hmm undra hur det ska gå på tjejfesten hos Emelie?! Kommer jag klara mig utan bebis?! Ska försöka!! Svårt e de!

Allt hade iallafall gått bra här hemma, hon hade sovit hela tiden hehe o hon sover nu med!! Trött bebis.... Fick vandra hem från frisören huu långt o väldigt kallt brr! Lyssnade på Oasis när jag vandrade hem och Aaa det värmde ganska gött =)

Ska snart få nybakat bröd hoppas jag, Hasse som bakar o donar!! Jag ligger o latar mig på soffan!!

Beverly Hills börjar jhu idag undra om det e någe o ha....... Fast det börjar ju samtidigt som Simon & Thomas Hmm!!

Nehe om Emilia kunde ta och vakna så man får gosa lite o sen bada henne =) Ska gå och peta lite på henne hihihii =)

Hej då Heej!

Nya frillan!

Inga kommentarer: